Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Γαβ γαβ...


Γυαλίζει το μάτι μου.

Τα νεύρα μου είναι ένα χιλιοστό πριν σπάσουν οριστικά, αν δεν έχουν σπάσει ήδη-είμαι τόσο θυμωμένη που αρνούμαι να σκεφτώ λογικά.

Δεν ξέρω τι μου φταίει, αλλά νιώθω τόσο κουρασμένη και απογοητευμένη, που δεν έχω ίχνος υπομονής και ψυχραιμίας. Είμαι έτοιμη με την παραμικρή σπίθα να φωνάξω, να κλάψω και να κατεβάσω ότι έχει το ψυγείο (είμαι και βουλιμική η ανεγκέφαλη, συν όλοις τοις άλλοις).

Είναι το άγχος με την μητέρα μου, η κούραση και η πίεση της δουλειάς- όπου έχω και συναδέλφους να συμπεριφέρονται σαν 5χρονες κατίνες-, η στεναχώρια με τα γερμανικά, να προσθέσω και ότι θέλω να δώσω τα πρώτα μαθήματα στην αρχαιολογία και δεν έχω βιβλία, και δεν ξέρω και απο που να ξεκινήσω για την οδήγηση και την πληροφορική, ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!

Τώρα θα πει κάποιος να τα δω όλα πιο χαλαρά, αλλά δεν είμαι τύπος που τα σοβαρά μπορεί να τα πάρει ελαφρά την καρδία και η μητέρα μου και η δουλειά μου και οι σπουδές μου είναι για μένα σοβαρά.
Οπότε τα βαζάκια φεύγουν δεξιά και αριστερά και όποιον πάρει ο Χάρος!!

11 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Κουλαρε...Δεν αξιζει να χαλιεσαι τοσο ευκολα για ανοητους λογους...Ολα θα φτιαξουν...απλα ολα...θελουν το χρονο τους...

Spy είπε...

Είδα το όνομά μου στη φωτό, και είπα να σχολιάσω, αλλά με πήρε ένα βαζάκι στο κεφάλι...
(πάω να βγάλω ακτίνες και ξανάρχομαι)

seniorita είπε...

σε καταλαβαίνω,όταν έχουμε πολλά στο μυαλό μας πανικοβαλλόμαστε και ξεσπάμε πολλές φορές με λανθασμένο τρόπο...
αλλά η κοινωνία επιβάλλει να είμαστε ρομποτάκια,με υπεράριθμα προσόντα ώστε να ανταπεξέλθουμε..τι να πεις...that's life...

Menelaos Gkikas είπε...

Κλαψ Κλαψ! Δεν έχει μέλι?? Μη με το πετάξεις το δικό μου το μέλι Ιμμαήλ μου. Σπουδάζεις κουκλί μου?? Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που διαβάζω στο άρθρο σου. Καλή δύναμη σου εύχομαι και ελπίζω να τα δεις ζεστά και όμορφα!

Sophia Kollia είπε...

Πρώτα, η μαμά θέλει υπομονή και χρόνο. Λογικά αν είναι συνεργάσιμη και προσέχει θα γίνει καλά. Πάει αυτό.
Τα γερμανικά θα τα περάσεις. Θα δεις που την πάτησες και θα το προσέξεις περισσότερο. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να χρειάζεται τόσο διάβασμα αφού το έχεις ήδη κάνει.
Τρίτον, η αρχαιολογία, δεν μπορεί να περιμένει λίγο να ξελασκάρεις από τα άλλα?
Τέταρτον οι συνάδελφοι. Εδώ κόλλησα, γιατί δεν τους ξέρω να σου πω τι και πως.Η χρυσή συμβουλή είναι ακου- κοίτα -σώπα! Δεν το έχω καταφέρει ακόμα!
ουφ,
καλημέρα

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ηρέμησε γιατί θα κάνεις κακό στον εαυτό σου έτσι! Όλα είναι σημαντικά, αλλά μπορούν φαντάζομαι να μπουν σε προτεραιότητες για να τακτοποιούνται ένα ένα και όχι όλα μαζεμένα! Σου εύχομαι να φτιάξουν όλα γρήγορα και να μπορέσεις να χαλαρώσεις από την πίεση!

Μιμης Ζερβος είπε...

βρε δεν καταλαβαίνεις? μόνο ένας ναπολέοντας σαν κι εσένα θα μπορούσε να τα κάνει όλα αυτά μαζί..ε που και που λογικό είναι να σου πέφτουν πολλά ..και μετά προς τη δόξα τραβα τραβα τραβα και μετά ...
κατά τα άλλα συμφωνώ με τη σοφία είναι ιδανική (έχει και την εμπειρία της μάνας) στο να συμβουλεύει κόσμο..μπουφ τσουφ

neni είπε...

Μην γαυγίζεις..
Κοιμούνται:

akrat είπε...

ήρεμα...
ενα βράδυ σε κάνα μπαράκι?
με ισχυρή δόση ροκιάς? ε πως σας ξέρω...

L' Aesthete Soleil είπε...

Χαλάρωσε βρε! Άσε αυτά τα Γερμανικά. Από τότε που μας είπες για την ατυχία σου βουίζουν στα αυτιά μου κάτι περίεργα "Achtung"! Και μην γαβγίζεις. Εσύ πρέπει να κάνεις βζζζζζζζζζζζζζζζ!

Menelaos Gkikas είπε...

Καλέ τι γλυκά γατάκια είναι αυτά? Εσύ είσαι το σκεφτόμενο στη μέση?? Εγώ νομίζω πως η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Σε πληροφορώ ότι το λόουερ το πήρα στην τρίτη γυμνασίου και για το προφίσιενσι μετά έκανα 9 χρόνια. Φαντάζομαι πως με τη δουλειά σου θα βρεις το δρόμο σου. Πολλές φορές η γκρίνια είναι σημάδι να γυρίσουμε την επόμενη σελίδα. Κάτι σαν ένα σημάδι και μία αύρα ανανέωσης. Συμφωνώ με τη Σοφία. Η μαμά θέλει υπομονή και χρόνο! Καλή σου μέρα!!