Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

Κλειστό λόγω καμμένης φλάντζας

Σήμερα και αύριο θα κάνω αποχή, απεργία, θα τα φορτώσω στον κόκορα (πάει το ζωντανό), θα τεμπελιάσω, δεν θα κανω απολύτως τίποτα. Δεν πάει άλλο, γιατί με αυτούς τους ρυθμούς θα χάσω τις διπλίτσες μου.
Να σας δώσω ένα παράδειγμα: σήμερα πήγα στο ταμείο νομικών (-5 λιπποκύτταρα), στο ταμείο προνοίας των δικηγόρων (-10, γιατί είχε και σκάλες), βάλε και το ειρηνοδικείο (-4, φταίνε οι αγωγές) και γενικα άλλα -4, λόγω τρεξίματος. Σύνολο 23 λιπποκύτταρα μειον, σχεδόν μια διπλίτσα!!! Και καλά την χάνω, ποιος τρώει όμως δέκα κιλά παστάκια για να την ξανα πάρει? Φασαρία σκέτη ρε παιδί μου.
Και πέρα απο τον δείκτη λίπους, σε χαμηλά επίπεδα κυμαίνεται και ο αριθμός των εγκεφαλικών κυττάρων που επιβίωσαν την εβδομάδα που πέρασε. Το Σαββατοκύριακο άναψα σόμπες, καλοριφέρ, τυλίχτηκα και με τρεις κουβέρτες συν χοντρές φόρμες, και αποβλακώθηκα απο την ζέστη. Ήμουν κυριολεκτικά σε μια κατάσταση μεταξύ νιρβάνας και λήθαργου, με όλα τα φαγώσιμα και τα dvd σε απόσταση που να τα φτάνω απο το κρεβάτι χωρίς να σηκωθώ. Έκανα και ψυχανάλυση με το Σερ Πασχαλίτσο την Κυριακή για να πάρω τα πάνω μου (όλα τα είχε ο μπουφές).
Μην νομίζετε οτι η εβδομάδα ξεκίνησε πιο δυναμικά και με μυαλό καθαρό. Ακόμα ψιλο κοιμάμαι, χώρια ότι σκεφτομαι την ρημαδο Τετάρτη που πρέπει να έρθω στην δουλειά με τα πόδια.
Αρκετά όμως σκέφτηκα για την ώρα και τα εγκεφαλικά κύτταρα άρχισαν να δυσανασχετούν πάλι. Τα λέμε απο Τετάρτη.

4 σχόλια:

Stiliano είπε...

Χαχαχα φοβερή εγγραφή.
Ρε συ, κοίτα την ποιότητα της ζωής σου και χέστους όλους τους άλλους. Γαμώτο, τι καντεμιά είναι αυτή, να γεννηθούμε ευαίσθητοι σε ένα κόσμο γουρουνιών?

Γιώργος_Κ είπε...

Καλά ξεμπερδέματα μικρή μελισσούλα! :)

Και πάλι όμως έχω μια απορία ...
τι τα θέλουν τα DVD οι μέλισσες;;; Είναι απαραίτητος εξοπλισμός δια την αναπαραγωγή τους ή δια την παραγωγή μελλιού;;;; :)

...σπέραααα!

(όλο απορίες μου δημιουργείς και έχω κάψει φλάτζα!!!!)

Αννα είπε...

Καλή ξεκουραση μελισσουλα!!!

Poet1 είπε...

Καλησπερα.Καλη ξεκουραση ευχομαι και καλη επανοδο μελισσουλα...