Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Τσικαμπουμ!!!


Πρωί πρωί έφαγα μια γερότατη τούμπα στο πεζοδρόμιο,η οποία μου κόστισε ένα μελανιασμένο γόνατο,το οποίο με την σειρά του με τσούζει και μου σπάει τα νεύρα. Το βαρομετρικό πέφτει, η βροχή πέφτει, τα πράγματα στην κυψέλη μου πέφτουν(με την ευγενική και φιλότιμη βοήθεια του σκυλιού μου,που αυτό το Σαββατοκύριακο αποφάσισε πως έχω πολλά μπιμπελό και πρέπει να ξεφορτωθούμε μερικά,μπας και γλιτώσουμε το ξεσκόνισμα),η παραγωγή μελιού πέφτει(που να βρω λουλούδια αυτό τον καιρό?) και γενικώς οοοοοόλα κάνουν μπουμ!!!
Απο διάθεση το αφήνω ασχολίαστο γιατί και αυτή έχει πάρει την κατηφόρα.Τρείς ολόκληρες διπλίτσες έχω χάσει απο την κατήφεια. Προβλήματα εκτός δουλειάς,προβλήματα μέσα στην δουλειά και ένα ολόκληρο βαζάκι με υποχρεώσεις.
Πάμε το τραγούδι:
Τσικαμπούμ, και όλα γυρίζουν στο κεφάλι μου
τσικαμπούμ, και μου την πέφτεις μεσ' τη ζάλη μου
τσικαμπούμ, θα βελτιώσω τα στιχάκια μου
τσικαμπούμ, πήραν φωτιά τα μηχανάκια μου!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: